26.02.2016 Demet Özdemir'e :)

Canım ablam. 26.02.1992 de dünyaya gelmişsin. İyi ki de gelmişsin. Seni tanımak çok güzel. Seni çok seviyorum. Bu videoyu belki görürsün belki görmezsin bilemiyorum ama inşallah görürsün. Sen benim için çok değerlisin. SBSV de de ÇK da da çok güzel oyunculuğun oldu. İnşallah başka dizilerde de görürüz seni. Yusuf abi ile aynı dizilerde olman beni(bizi) daha mutlu ediyor. Çünkü siz çok yakışan bir çiftsiniz. Allah ım sizi ayırmasın. Birlikte geçireceğiniz nice doğum günleri , özel günler, evlilik yıl dönümleriniz olur inşallah. Emin olun elimden geldiği kadarıyla her doğum gününüzde video yapacağım. Sizi çok seviyorum. MELEK ABLAM İYİ Kİ DOĞDUN! İYİ Kİ VARSIN! Seni seviyorummmmmm. Benim için 2 önemli gün var. Bunu Yusuf abime yaptığım videoda da yazmıştım. Burda da yazacağım. 1: 26.09.1991 2: 26.02.1992 :)