een hond in de klas

Billy is de klashond van het 4de leerjaar in de Gemeentelijke Basisschool in Westmalle. Billy zorgt ervoor dat de leerlingen rustiger worden en beter met elkaar overeenkomen. Wij ging kijken hoe tof het is om een hond in de klas te hebben. (11 januari 2019) 👍 Vind je onze video's leuk? Abonneer je dan op ons kanaal en laat een comment achter. Die lezen we met veel plezier! 💻 Surf naar https://www.ketnet.be/karrewiet voor nog meer leuke video’s en de volledige Karrewiet uitzendingen. 📱 Of download de gratis Ketnet-app. 📷 Volg Karrewiet op Instagram:   / karrewietketnet  .