ים המלח

ים המלח סיור בולענים , קיאקים ומה שביניהם. (טיזר לסרטון - אנחנו הורסים אותו , ואם לא נפסיק הוא לא ישאר לעוד הרבה זמן… ) בנוסף ים המלח הוא מהמקומות היפים והמיוחדים בעולם ! יש שם כל כך הרבה מה לראות וזה רק שעה וקצת נסיעה מהמרכז. אז אם לא הייתם שם לאחרונה ממליץ בחום ! ! תודה על הסיור בולענים ו קיאקים- גיא גולן ! סיור זריחה - אופני ים המלח עריכה - שלו שטיינבאום כמוביות בר יצחקי