NIEUWE ARRIVA NACHTTREIN van MAASTRICHT naar SCHIPHOL VOOR 10 EURO | Kerstmarkt Aken | #treinleven

Deze vlog is niet gesponsord door Arriva, ik heb gewoon voor mijn kaartje betaald, desondanks laaiend enthousiast over deze verbinding :D In deze video nemen we de nieuwe Arriva nachttrein die elke nacht van vrijdag op zaterdag tussen Maastricht en Schiphol Airport gaat rijden en daarbij op alle Intercity-stations zal stoppen, dit is mogelijk gemaakt door de EU die het spoorvervoer wil liberaliseren, NS zou NS niet zijn om hier vol in protest tegen te gaan, dan moeten ze zelf maar zo'n nachttrein buiten de randstad aanbieden... Half januari gaat er ook eentje vanaf Groningen kijken, lezen de mensen bij Keolis mee om er eentje vanaf Enschede te laten rijden?! Een kaartje kost ongeacht de afstand 10 euro, en is alleen te verkrijgen in de Arriva-App Glimble. Dat is dan wel een detail, dus treinspotters, je NS Weekend Vrij 1e klas is hier NIET geldig. Like & Subscribe, Later & Addict! :D