BYGGER TVÄTTSTUGA #3

Jodå Pysselklas tebaka i rutan å smackar vidare med att bygga tvättstuga i huvudhuset. Har lite dåligt med tid nu om dagen med en ny snöskoter på gården men det blir nog någon film om den också ( jada det blev en Polaris Khaos denna gången ) Här finns DEL 1: https://tinyurl.com/ywfweatz Här finns DEL 2: https://tinyurl.com/crh5c7mc INSTAGRAM:   / pysselklas   FACEBOOK: https://bit.ly/3rPDY6R TIKTOK:   / pysselklas   MAIL: [email protected] Musik: https://www.purple-planet.com/ Emelie Karlsson - Polaris Khaos