Eten bij brasserie 7

we hebben ons primum cadeautje opgehaald hebben andere YouTubers onmoet en zijn bij brasserie 7 gegeten en geven update over Selma #disney #disneyland #efteling ##oosterhout #themepark #toverland #pretparken #pardoes #Efteling volg ons ook op Facebook: eftelbier Discord: mijn efteling