Boeren in discussie met milieuactivist Johan Vollenbroek

NIJMEGEN - Een 'soms pittige, maar ook vriendelijke discussie'. Zo noemt milieuactivist Johan Vollenbroek de ontmoeting die hij dinsdagavond had met protesterende boeren. Die kwamen naar Nijmegen toe om hem een brief te overhandigen. De groep agrariërs maakt zich boos over de manier waarop Vollenbroek de stikstofproblematiek wil oplossen. Aanvankelijk wilden ze met een veel grotere groep afspreken met Vollenbroek, maar de politie liet hen Nijmegen niet in. Daarop volgde een ontmoeting onder toeziend oog van de politie. -------------------------------------------------------------- Volg ons ook op: Instagram: http://ogld.nl/jwj Facebook: http://ogld.nl/jwk Twitter: http://ogld.nl/jwl Website: http://ogld.nl/jwm -------------------------------------------------------------- Download onze gratis nieuwsapp: App Store: http://ogld.nl/jwh Google Play Store: http://ogld.nl/jwi -------------------------------------------------------------- Volg ook onze andere kanalen op YouTube BuitenGewoon: http://ogld.nl/jw7 75 Jaar Vrijheid: http://ogld.nl/jro Gelderland Helpt: http://ogld.nl/jgh BureauGLD: http://ogld.nl/jwn -------------------------------------------------------------- #stikstofcrisis #boeren #mileuactivist #nijmegen #omroepgld