איך לנגן את השיר "עשר רמות מעליו" (אודיה אזולאי) בפסנתר

מקווה שלמדתם ונהניתם. אם אהבתם, תנו לייק והירשמו לערוץ. זה נותן לי מוטיבציה להמשיך להעלות עוד סרטונים:) אם אתם רוצים שאני אעלה מדריך לשיר מסוים, כתבו לי בתגובות. אה, ותירשמו לערוץ...🙏❤️