Lisää syitä Waluigin syrjintään!

WAAA! Waluigin syrjinnälle on tultava loppu! Oon aiemminkin käynyt läpi tätä aihetta, mutta valitettavasti tähän liittyy vielä paljon asioita, joita aiemmin en edes maininnut. Nyt on aika käydä läpi lisää asioita, jotka todistavat Nintendon järjestelmällisen Waluigin mollaamisen. Mitä pidät Waluigista? Onko hahmo sinulle tuttu? Millainen voisi olla Waluigin oma peli? Pitäisikö Waluigin olla Smash Brossissa taistelija? Kerro vaikkapa näistä asioista kommenteissa! =D Edellinen Waluigi video:    • Miksi Waluigia syrjitään?   Tsekkaa ja tilaa pelikanavani TorviDuo ►    / @torviduo   Tervetuloa DISCORD-kanavalleni ► https://discordapp.com/invite/RZJCqBV TWITTER ►   / zonevd   INSTAGRAM ►   / zonevd   FACEBOOK ►   / zonevd   TWITCH ►   / zonev   YHTEYDENOTOT ► [email protected] Jos diggaatte matskusta, tsekatkaahan kanavani ja tilatakkin saa! :)