Rami Laakso - Onks tää maailman onnellisin maa?

Rami Laakso - Onks tää maailman onnellisin maa? Suomi on jälleen nimetty maailman onnellisimmaksi maaksi. Yhdeksännen kerran. Mutta miltä se tuntuu niistä ihmisistä, jotka jonottavat ruokaa sateessa? Niistä äideistä, isistä, mummoista, vaareista, työttömistä, pienituloisista ja tavallisista ihmisistä, jotka ovat rakentaneet tämän maan, mutta joutuvat nyt laskemaan viimeisiä kolikoita? Tämä on laulu tästä ajasta. Ajasta, jossa Suomea kutsutaan maailman onnellisimmaksi maaksi, mutta moni laskee silti viimeisiä kolikoitaan. “Onks tää maailman onnellisin maa? Vai pelkkä kaunis otsikko vaan?” Kirjoita kommentteihin: Onko Suomi sinun mielestä vielä maailman onnellisin maa? Kuuntele, jaa ja kerro oma kokemuksesi. #RamiLaakso #OnnellisinMaa #Suomi #SuomiRap #Protestilaulu #MaailmanOnnellisinMaa #FinnishMusic #AIMusic #Ruokajono