VANDRING ABISKO-NIKKALUOKTA PÅ 6 DAGAR

Häng med när jag och Milla (min hund) drar iväg norrut för att gå en del av kungsleden, sträckan Abisko-Nikkaluokta! Tar er med under hela resan upp, på en dagstur och sen under hela vandringen. Oslagbar natur. Lite otur med vädret. Men helt klart värt de! Det är okej att inte va okej, trots att inget har hänt. Ta hand om dig! Glöm inte prenumerera, skulle va guld värt ❤ 🎬Kolla gärna in min senaste video    • VÄXTHUS DEL 1 | planerna ändras snabbt, ka...   📸 Häng med här också   / joosefinenorden   ♫ Epidemic Sound https://www.epidemicsound.com/referra...