Norgesferie på Saksa

Lista topptur i Ørsta, opp Saksa på 1000m. langt og bratt, men definitivt verdt det. En liten bit kake på toppen som belønning var på sin plass etter å ha kommet helskinnet opp, før man skal begynne nedstigningen. Norgesferie er ikke så verst, altså! Anbefaler alle som skal gå opp å gå tidlig på dagen for å slippe unna all "trafikken" opp når sommerferien er i gang :)