Grup Palandöken - Güzel seni çok özledim 2026

Grup Palandöken'den Anadolu'nun kalbine dokunacak yepyeni bir çalışma: "Güzel Seni Çok Özledim" yayında! Geleneksel motifleri, güçlü elektro bağlama yürüyüşlerini ve dadaş asilliğini modern bir altyapıyla buluşturduğumuz bu eser; hasreti, sevdası ve gururu olan herkesin sesi olacak. "Temmuz ayı sıcağında, karlar altında buz kestim..." Söz & Müzik: Grup Palandöken Aranje & Yapım: Grup Palandöken Dijital Dağıtım: Amuse Yeni çalışmalarımızdan haberdar olmak için kanalımıza abone olmayı, videomuzu beğenmeyi ve değerli yorumlarınızı bizimle paylaşmayı unutmayın! #GrupPalandöken #GüzelSeniÇokÖzledim #AnadoluMüziği #AnatoliaSound #Dadaş #ElektroSaz #Erzurum #YeniMüzik2026 #ÖzgünMüzik #DamarŞarkılar