(Interrail dag 2) Met de Trein Buiten Wenen om in de bossen rond te lopen.. en koken op de camping!!

in deze video zie je dat ik Samen met Henk naar een een bos gaan om een beetje te genieten van de omgeving en de rust, we wilden eerst naar Laudon Palace maar die was gesloten.. dus gingen wij maar Richting het bos veel kijk plezier!