3310 BÖYLE ÇALIŞIYORDU..
nokia 3310, nasıl oluyor da işletim sistemi olmadan çalışıyordu? bunu eğlenceli bi şekilde anlatmaya çalıştım. gerçekten ETKİLEYİCİ BİR ALET. Umarım telefon üreticileri bu optimizasyonu örnek alır.

▶︎
Gerçeği Çıkmadan Çakmasını Yaptılar: Çakma Galaxy S10+ İncelemesi (Çinliler İş Başında!)

▶︎
ATARİLER BÖYLE ÇALIŞIYORDU (mala anlatır gibi)

▶︎
Lİ GEL HOŞENG- PİŞTGİRÎ Jİ BO SERBEST NEBÎ Û WELAT BEKİR!

▶︎
BU ŞEY HEPİMİZE GEÇİRİYOR | BLUETOOTH

▶︎
THIS CONSOLE IS PAND*KING

▶︎
Daha Önce Hiç Görmediğiniz 15 Tuhaf Telefon!

▶︎
VALO KEYFİ

▶︎
TÜRKİYE'NİN İLK KARA MİZAH DİZİSİ

▶︎
ASLA TEKTE SOKAMAZSIN! | FLAŞBELLEKLERİN HİKAYESİ

▶︎
ESKİ OYUNLAR GERÇEKTEN DAHA MI İYİ?

▶︎
Die FIFA ist so ein Fiebertraum

▶︎
‘Gurbetçilerin 65 yılı: Misafir işçiden diasporaya | Kuşbakışı

▶︎
THEY MADE WINDOWS FOR KIDS | 5 FAILED TECHNOLOGIES

▶︎
CD'LER NASIL ÇALIŞIR? | CD Gizemleri, Değişik CD'ler..

▶︎
HANGİ DANLAGAK BUNLARI İCAT ETTİ? | EN MAL 6 GİRİŞİM

▶︎
GTA VICE CITY NASIL ORTAYA ÇIKTI? | Yazılım Dili, Fizik Motoru ve diğer

▶︎
Neden Süper Kahramanların Hepsi Amerikalı?

▶︎
Tıklamadan Hacklendiniz: Pegasus Virüsü Nasıl Çalışır?

▶︎
HYDRAULIC PRESS VS OLD AND NEW NOKIA 3310

▶︎
