Mycket elände och ändrade planer!

Under de två veckor som denna film spelades in har vädret verkligen inte spelat med. Vi började dock det hela med en fin dag på T-shirt-jakt i Silves, där vi även kunde njuta en stund i solen. I övrig har det varit mycket jobb och mycket regn. Så mycket att tillsammans med vattnet man behövde släppa ut från dammen så svämmade floden i Silves över och det blev krisläge under en kväll och natt, med stängda vägar, en ställplats som fick utrymmas och översvämning in i lokaler i området kring Lidl. Vi var inte ut när det var som värst, men vi visar lite före och efter toppen. Som vanligt blandar vi in lite tips och trix, och i slutet på filmen svarar vi på några frågor från tittare, bland annat om resan hem till Sverige igen. Under tiden var vi även i väg på en liten utflykt och spelade in förra filmen, en intervju med Anna från f.d. Bo i Husbil om hur det var att bo i husbil och om hur det nu är att bo i Portugal. Om ni har missat den filmen, så hittar ni den här:    • Anna och Roger gick från att bo i husbil t...   Alla sätt att följa våra resor och stödja vårt arbete hittar ni här: https://www.reiselinda.se/folj-oss/ Kolla gärna in i vår Amazon-shop: https://www.amazon.se/shop/reiselinda...