Ny bande bag skuddrama i villakvarter

I Tornbjerg i det sydøstlige Odense befandt beboerne i et roligt villakvarter sig pludselig midt i et skuddrama. Skuddene blev affyret tæt på Tornbjerg Gymnasium den 19. september omkring klokken 16.25. Ingen personer kom til skade, men Fyns Politi mistænker episoden for at være relateret til bandemiljøet. Både i går aftes og dagen igennem har politiet efterforsket sagen. I den forbindelse er der kommet flere detaljer frem om skuddramaet. Bandekonflikter er ikke noget nyt i Odense. Du kan læse og se meget mere her: Skuddrama i villakvarter: https://www.tv2fyn.dk/odense/skud-fal... Eksplosion i Odense: https://www.tv2fyn.dk/odense/naboer-t... 14 farlige sammenstød mellem bandefolk på tre år: https://www.tv2fyn.dk/odense/skud-og-...