Talvi matkailuautossa - @Lehtovaanarit

Miten onnistuu asuminen matkailuautossa talvella Suomessa. Edellinen talvi vietettiin Etelä-Eurooppaa kierrellen ja nyt päätettii testata, miltä tuntuu asuminen autossa kylmissä olosuhteissa. Kokeilemisen arvoinen juttu, joka antoi vastauksen moniin kysymyksiin: pysyykö auto lämpimänä, ahdistaako pienet tilat, tarvitaako talvipeite, toimiiko etuteltta jne Onko suunnitelmissa muuttaa autoon asumaan, mutta talvi mietityttää? Katso, millä fiiliksillä meidän puolivuotinen hakine keskellä sujui. ‪@Lehtovaanarit‬ Talvi matkailuautossa