NOG STEEDS DRUK OPZOEK! - #2078

💕 ABONNEER JE G R A T I S OP ONS KANAAL: https://denagelkerkjes.nl/abonneren 🕓 ELKE DAG OM 16.00 UUR EEN NIEUWE VIDEO! Merel's Kanaal:    / @merelnagelkerke2157   Een echte lazy Sunday vandaag. Ik was al vroeg wakker maar de rest heeft tot 9.30/10.00 uitgeslapen. Daarna zijn we een nieuwe churros zaak uit gaan testen: tejeringos. Erg leuk!! Zit op meerdere plekken hier in de omgeving. Terug thuis zijn Jan en ik een rondje gaan lopen met Loewie. Een beetje de buurt ontdekken. De kinderen konden even lekker op hun iPad / telefoon. We wilden gaan zwemmen maar halverwege de middag was er veel bewolking en wind helaas. Dus hebben we film gekeken. Om 20.00 richting centrum gegaan en hebben we gegeten bij NILO. Echt een aanrader! Terug thuis wilde ik in bad maar de ketel heeft het begeven. De zwembad pomp is kapot en daarmee is ook de stop van de ketel gesprongen. Wordt aan gewerkt. Jan is een film aan het kijken. De jongsten slapen. Floor en Guusje gingen lekker naar hun kamer contacten met vriendinnen en ik ga nog even werken. Tot morgen! VOND JE DEZE VIDEO LEUK!? 👍 Geef dan een duimpje omhoog 🆕 abonneer je GRATIS en... 🔔 klik op het belletje! ❤️ ONZE SOCIALS https://denagelkerkjes.nl/socials ✉️ FANMAIL Fanmail De Nagelkerkjes Fenkelstraat 33 4731 JA Oudenbosch 📸 Heb je een foto van of met ons? Gebruik #DENAGELKERKJES Deze video bevat geen betaalde samenwerking. Deze vermelding is onderdeel van de Social Code: YouTube. Voor meer informatie over deze richtlijnen, ga naar https://desocialcode.nl