Onnistuinko? Miten meni vuosi ilman SOMEA? Kokemuksia ja tunnelmia!

Vuosi ilman somea on nyt ohi. Tällä videolla tunnustan mikä meni mönkään somettomassa vuodessa ja mikä sen sijaan onnistui paremmin. Pääsette myös kurkkaamaan viime vuoden tunnelmia ja projekteja pihalla. Videon lopussa pari sanaa kaiken takana tapahtumasta suuresta surutyöstä. Mainitsen videolla englanninkielisen kanavani, se löytyy    / @selfsufficientvegan   ______________________________________________________ Netissä https://www.omavarainenvegaani.fi Facebookissa   / omavarainenvegaani   Instagramissa   / omavarainenvegaani