20 anys de Madò Llucia segons en Pep Toni Rubio i n'Eva Mestre

Per celebrar els 20 anys de Madò Llucia, he convidat a persones vinculades al ball de bot i a la cultura popular mallorquina a compartir la seva visió sobre aquest projecte que va començar com un humil blog l'any 2006. Rebre totes aquestes felicitacions ha estat un regal inesperat i emocionant. Moltes gràcies per les vostres paraules, pel temps i per formar part d'aquests 20 anys de camí. Si t'ha agradat aquest vídeo, et convid a descobrir la resta de testimonis de la llista de reproducció i a seguir Madò Llucia per qualsevol dels canals: Perquè no basta mirar la cultura popular des de la cadira: viu-la, comparteix-la i construïm-la entre tothom.