انیمیت فریم بای فریم در نسخه های مختلف موهو / MOHO12.5 / 13 /13.5
سلام به همه. بحث فریم بای فریم در موهو همیشه ی گزینه پر بحث بوده. اینبار خواستم ی بررسی بکنیم که کدوم ورژن از نسخه های موهو برای فریم بای فریم بهتره. امیدوارم ک بتونید از این ویدئو بخوبی استفاده کنید. لطفا سابسکرایب و لایک کنید و با دوستانتان ویدئو های مارا به اشتراک بگذارید . ما را در شبکه های زیر دنبال کنید Instagram: / shah_nama سپاس از اینکه از ما حمایت می کنید

▶︎
آموزش انیمیت 2.5 بعدی با استفاده از موهو

▶︎
Moho Keyframe Tutorial

▶︎
این هوش مصنوعی رایگانه و تقریباً به کلاد اوپوس ۴.۸ رسید! (GLM 5.2 اوپن سورس)

▶︎
🎨 آموزش فتوشاپ مقدماتی | ساخت پروژه(سند جدید) | جلسه اول

▶︎
11 - استخوان گذاری در موهو

▶︎
حکومت نظامی پنهان؛ وقتی نظامیان کشور را اداره میکنند

▶︎
ارزانترين كمپر صفر كيلومتر ايران چيست؟

▶︎
How to Animate in KRITA for Beginners!

▶︎
آموزش پیوند زدن درخت انجیر / در چه فصلی انجیر را میشه پیوند زد ؟

▶︎
چگونه در موهو دهان را انیمیت کنیم

▶︎
بهترین روش تست خازن ! بدون شک خازن تست کن ! مخصوص تعمیربرد الکترونیکی

▶︎
آموزش صفر تا صد ادوبی انیمیت درس 46 - فریم بای فریم - انیمیت باد

▶︎
Animating the character's eyes with Smart Bone/moho/Anime studio

▶︎
رمزگشایی زیارت عاشورا | عباس موزون در نشان ارادت

▶︎
How to ANIMATE from START to FINISH in Opentoonz 1.6 (ft. XPPen Artist 16 2nd)

▶︎
برقی، هایبرید یا پلاگین؟ بالاخره کدوم بهتره؟

▶︎
آموزش موهو : اصول صحنه آرایی-ایجاد برف باران دود

▶︎
كمپر يا هواپيماى خصوصى

▶︎
