Vanhemmuus on etuoikeus ei taakka

"Kadun, että hankin lapsia", joku oli kirjoittanut kommenttikenttään 💔 Tämä kommentti tekee mut todella surulliseksi. Ei sen tarvitse olla näin! Vanhemmuus on etuoikeus, ei taakka! Lapset on valtava lisäys eikä este sun elämässä. He eivät estä unelmia, vaan rikastuttavat elämää ainutlaatuisella tavalla. Vanhemmuus on suuri vastuu ja suuri etuoikeus. Negatiivinen puhe vanhemmuudesta vaikuttaa sun vanhemmuuteen. Kiitollinen asenne auttaa näkemään arjessa hyvää myös vaikeina päivinä. En usko että kukaan on valmis ennen kun vauva on täällä. Äidinvaisto herää ajan myötä. Hyvä on kuitenkin valmistautua. Täydellinen ei tarvitse olla, sillä jokainen oppii vanhemmuuden matkalla. Tärkeintä on että et luovuta! Sun lapsi ei ole mahdoton! Kaikkeen löytyy aina joku ratkaisu! Onko teille tulossa vauva? 💛 Anna vauvallesi kallisarvoinen lahja - uni! Kun vauva nukkuu hyvin, hän on tyytyväinen ja iloinen mys päivällä. Samalla vanhemmat saavat nukutuksi ja kerättyä tarvittavat voimat vauvan hoitoon. Kuvittele päivät ja yöt, jotka rullaavat rauhallisesti ja joissa koko perhe voi hyvin! Tämä kirja kulkee tukenasi vauvan ensimmäisen vuoden ajan tarjoten käytännönläheisiä ja toimivia keinoja arjen helpottamiseen. Osta nyt Iloksi monelle- vauvakirja osoitteesta: https://beacons.ai/leearosanne?__v=13... Credits: Music: Miromaxmusic – Presentation Background Music provided by Miromaxmusic License: Royalty Free Music License: Used with permission /according to the license terms provided by Miromaxmusic